PERANG AHZAB: SIAPA NIK AZIZ (2)

>> Friday, December 17, 2010

2 comments:

mmmhafizen December 18, 2010 at 2:36 AM  

kalo PAS 2 munafiq, DAP & PKR 2 yahudi & nasrani..spe plk muhajirin n ansar? spe pemimpin yg mcm rasulullah 2? IFF 2 islam pny manhaj ke? hub hiburan 2 keje ulama ke? apsal tang 2 ustaz hok soghe nh dok bising, tang nik ziz nh sungguh2 nk lwn..hang nh nk jd pejuang Islam ke nk jd jd pemimpin islam..kalo dlm perang spe yg tinggalkan medan prg la munafiq..kluar dr gerakan Islam..kalo rse nik aziz nh slh apsal x tukar siang2 ..pegi berpaling tadah kat puak Islam melayu nh apehal?
ckp je lebih..spe lg auta?

Cikgu Esa December 18, 2010 at 4:33 PM  

Tujuan saya hanya memaparkan apa yang saya tahu dan dengari/tontoni krn x mahu menyembunyikan apa2 yg saya tahu. Saya tidak mahu memperdebatkan isu ini dari segi politik, dan minta anda semua amati Tafsir Qur'an yang saya dengar dari seorang ust berkaliber...dan analisis serta kaitkan dengan hal-hal yang kita cerap dalam dunia kelam-kabut hari ini.

Teknik Mencari Wang Percuma Di Internet.
Muat turun laporannya secara PERCUMA di sini !!

Pertanyaan




Form View Counter

About This Blog

Blog ini adalah milik Cikgu Esa Abd Samad. Blog mencatatkan aktiviti Cikgu Esa sebagai seorang kaunselor dan perunding motivasi.


Artikel Terkini

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP